Binaya aid ödənişlərin düzgün idarə olunması – RahatBina ilə təcrübə

Toplanan pulların məqsədəuyğun xərclənməsi bina idarəçiliyinin etibarlı olmasının əsas şərtidir. RahatBina bu sahədə tam şəffaflıq yaradır. Hər bir xərcləmə sistemə daxil edilir və sakinlərin şəxsi kabinetində əks olunur. İdarə heyəti xərcləri kateqoriyalar üzrə monitorinq edə bilir və bu, xərclərin 30%-ə qədər azaldılmasına imkan verir. Nağd və onlayn ödənişlərin arxivi sistemdə saxlanılır. Mövcud mühasibatlıq proqramı ilə inteqrasiya nəticəsində əlavə qeydiyyat işlərinə ehtiyac qalmır. Sakinlər öz şəxsi kabinetlərindəki işlərin icmalı bölməsində binanın ümumi xərcləri barədə məlumat ala bilir. Bu funksiyanın aktiv və deaktiv olmasını binanı idarə edən şirkət daxili gərarəna əsasən tənzimləyir. Həmçinin, elektron sorğular (survey) vasitəsilə sakinlər xərclərin istiqaməti ilə bağlı təklif və ya şikayətlərini göndərə bilər. Bu proses idarəetmədə həm çeviklik, həm də güvən yaradır.

Yuxarı